przy Szkole Podstawowej nr 67 w Poznaniu

ROCZNA WYSOKOŚĆ SKŁADKI NA FUNDUSZ RADY
- 60 zł na pierwsze dziecko
- 30 zł na drugie i kolejne dziecko w szkole
KONTO BANKOWE RADY RODZICÓW
UWAGA – NOWY NR KONTA!
30 1610 1133 2003 0200 0160 0001
Wpłat należy dokonywać z dopiskiem
imię i nazwisko dziecka, klasa
KONTAKT Z RADĄ RODZICÓW
Strona internetowa:
https://sp67poznan.pl/rada-rodzicow/
e-mail:
sp67radarodzicow@gmail.com
Facebook
facebook.com/RadaRodzicowSP67Poznań
CO ROBIMY JAKO RADA RODZICÓW
Działamy wspólnie aby nasza szkoła była jeszcze lepsza dla naszych dzieci! Wspieramy szkołę i nauczycieli w realizacji ich pomysłów, bo powstają one przecież dla naszych pociech, regularnie spotykamy się by aktywnie działać dla naszej szkolnej społeczności. Z funduszy zebranych od Państwa organizujemy i dofinansowujemy różnorodne wydarzenia szkolne, inicjatywy Samorządu Uczniowskiego.
DRODZY RODZICE
Aby realizować nasze pomysły i naszą działalność, potrzebujemy Waszego wsparcia finansowego. Bez wpłat od Państwa nie będziemy w stanie zrealizować wszystkich zaplanowanych zadań. Jesteśmy świadomi jakie ograniczenia nakłada na nas obecna sytuacja, ale jednocześnie chcielibyśmy wspierać dzieci i ich zaangażowanie w wydarzenia organizowane przez szkołę. Chcemy, by trudna sytuacja pandemii jak najmniej się odbiła na życiu szkolnym naszych dzieci.
Zawsze też jesteśmy otwarci na Państwa pomysły i sugestie – zachęcamy do kontaktu z nami poprzez e-mail, fanpage lub Wasze trójki klasowe.
Staramy się działać transparentnie, abyście Państwo wiedzieli na co wydajemy wpłacone środki. Jeśli macie Państwo jakieś pytania, wątpliwości w kwestii wydatkowanych przez nas środków, prosimy o kontakt bezpośrednio z nami – udzielimy odpowiedzi, wyjaśnimy. Nasze działania są konsultowane z Państwem podczas naszych spotkań i zawsze realizowane w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły.
Życzymy wszystkim zdrowia i pogody ducha.
Z wyrazami szacunku,
Rada Rodziców SP67
CO ZROBIMY I CO JUŻ UDAŁO NAM SIĘ ZROBIĆ
ROK SZKOLNY 2020/2021
- sfinansowaliśmy już zakup mobilnych wieszaków na ubrania do wszystkich sal szkolnych
(4000zł) - kupujemy na bieżąco nagrody na konkursy szkolne (m.in. biblioteczne, ok. 2000zł)
- mamy nadzieję, że odbędą się wyjątkowe jak zawsze, organizowane przez naszych katechetów, szkolne Rekolekcje Wielkopostne z zaproszonymi gośćmi (1000zł)
- będziemy współfinansować nowy sztandar szkoły podstawowej z okazji 30-lecia jej istnienia (4000zł)
- tradycyjnie nagrodzimy uczniów na zakończenie roku szkolnego oraz uroczyście pożegnamy
8-klasistów (10000zł)
- doposażymy szkołę w rzeczy uatrakcyjniające naukę naszym dzieciom (np. naklejki na schody z tabliczką mnożenia czy ważnymi datami, teatrzyk Kamishibai dla klas 1-3, instrumenty muzyczne, stojaki rowerowe, ekran, etc. – 8000zł)
- wyjątkowo nie możemy w tym roku zorganizować naszej akcji kiermaszu świątecznego, ale tradycyjnie zakupimy choinki do szkoły by wprowadzić trochę atmosfery świątecznej naszym dzieciom (250zł)
- wesprzemy wszelakie wydarzenia szkolne, które będą mogły się odbyć z uwzględnieniem panujących zasad (2000zł)
- nagrodzimy najlepszą klasę w konkursie Samorządu Uczniowskiego „Liga Klas” (250zł)
- zakupimy książki do biblioteki szkolnej – uzupełnimy księgozbiór w pozycje najbardziej oczekiwane przez dzieci (4000zł)
- wesprzemy działanie naszego ogródka szkolnego i świetlicy (800zł)
- mamy nowy pomysł na „Budżet Uczniowski” – czyli wsparcie konkretnych pomysłów zgłoszonych przez uczniów (kto jak nie oni widzą najlepiej swoje szkolne potrzeby?) i wyłonionych w konkursie w kategoriach klas 1-3 i 4-8 (po 2000zł)
- wypłacimy bonus „KASA WRACA DO KLASY” (3000zł)
- dofinansujemy potrzeby dzieci w trudnej sytuacji materialnej (wycieczki, etc. 500zł)
ROK SZKOLNY 2019/2020
- kupiliśmy kanapy i sofy do wypoczynku uczniów w szkole (6000zł)
- sfinansowaliśmy szkolne wydarzenia (2100zł)
- pasowanie klasy 1
- pasowanie klasy 4 i 7
- Liga Klas
- Dzień Edukacji Narodowej
- Dzień Pluszowego Misia
- Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
- tradycyjnie już zorganizowaliśmy akcję mikołajkowo – świąteczną z kiermaszem, pieczeniem pierników i występami dzieci (1200zł)
- dołożyliśmy małą cegiełkę do dwóch akcji charytatywnych organizowanych przez naszych Katechetów m.in. akcja „Opatrunek” (200zł)
- zakupiliśmy nagrody na konkursy (1300zł)
- recytatorskie
- kolęd i piosenek świątecznych
- świąteczne (przebrania, wystrój sal)
- „Jaka to melodia?”
- Dni Bezpiecznego Internetu
- Wirus Komputerowy
- Mikołajkowe Zawody Pływackie
- konkurs plastyczny MDK
- nagrodziliśmy wyróżnione dzieci na koniec roku szkolnego, kupiliśmy nagrody pożegnalne dla odchodzących klas 8 (ok.9000zł)
- zamówiliśmy tzw. pinsy z logo szkoły, które otrzymują na pamiątkę wszyscy odchodzący uczniowie; od nowego roku wręczane będą przed egzaminami 8-klasistów (ze względu na opłacalność zamówienie zrobiliśmy dla kilku roczników „z góry” – 2000zł)
- wypłaciliśmy klasom bonus „KASA WRACA DO KLASY” (3200zł)
- doposażyliśmy szkołę w kosze do segregacji śmieci, instrumenty muzyczne (2500zł)
- wsparliśmy finansowo uczniów w szczególnej potrzebie (390zł)
- corocznie wspieramy naszych Katechetów w organizacji szkolnych Rekolekcji Wielkopostnych – w zeszłym roku przeznaczyliśmy na to budżet 1000zł, ale ze względu na brak możliwości realizacji (przejście na naukę zdalną) na wniosek Katechetów przekazaliśmy środki na wsparcie Domu Chłopaków w Broniszewicach prowadzonego przez siostry zakonne