TEMATY PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
- Czy moje miasto jest miastem wielkich ludzi?
- Co jest lepsze, życie na wsi czy w mieście?
- Czy autorytety są wśród nas?
- Czy na pewno znasz Poznań?
- Czy chemia ubiera, żywi i leczy?
- Czy Poznań jest ciekawym miastem?
- Czy problem AIDS należy do przeszłości?
- Jak zmieniła się moda na gadżety w ostatnim dwudziestoleciu?
- Co nosili w plecaku szkolnym nasi rodzice, a co nosimy my?
- Jakim językiem posługują się uczniowie naszej szkoły (żargon młodzieżowy)?\
- Jak spędzali czas wolny nasi rodzice, a jak spędzamy go my?
- Jak nasze drugie śniadanie wpływa na zdrowie i urodę gimnazjalisty?
- Czym skorupka za młodu… sporty całego życia.
- Jaką książkę poleciłbym moim rówieśnikom – dlaczego?
- Książki z szeleszczącymi kartkami czy audiobooki? – uzasadnij.
- W jaki sposób prawa fizyki wykorzystywane są w naszych domach?
- Jak wykorzystać kropelkę wody?
- W jaki sposób zmobilizować społeczność szkolną do segregacji odpadów?
- Jak zorganizować igrzyska sportowe w naszej szkole?
- W jaki sposób promować zdrowy styl życia?
- Jak uczniowie Europy ubierają się do szkoły?
- Jak widzę igrzyska olimpijskie za 100 lat?
- Media jako źródło informacji i dezinformacji.
- Czy jesteśmy odporni na reklamy? – uzasadnij.
- Czy znasz swoje miasto … w obiektywie?
- Jak zachęcić ludzi do ograniczenia korzystania z samochodów prywatnych na rzecz komunikacji publicznej?
- Co możemy zrobić, żeby nie narażać się na krytykę dorosłych?
- Jak uczynić 11 listopada świętem radosnym?
- W jaki sposób reklama wpływa na nasz sposób odżywiania się?
- Dlaczego niektóre dyscypliny sportu cieszą się szczególną sympatią twoich rówieśników?
- Kibic i kibol – jacy są?
- Znani sportowcy z naszej małej ojczyzny.
- Jak brak ruchu wpływa na nasz organizm?
- Mój świat w obiektywie aparatu fotograficznego.
- Jak uatrakcyjnić zajęcia wychowania fizycznego?
- Co jemy na drugie śniadanie?
- Czy w twojej najbliższej okolicy istnieje zagrożenie skażenia środowiska?
- Jak możemy wykorzystać naturalne środki konserwujące?
- Jaki wpływ na nasz organizm mają związki chemiczne używane w kuchni?
- Co wziąłbym ze sobą na bezludną wyspę?
- W jaki sposób fizyka ułatwia życie?
- Lepiej na dyskotekę czy do teatru?
- W jaki sposób chemia kieruje uczuciami?
- Muzyka przyczyną czy skutkiem konfliktu pokoleń?
- Jakiej muzyki słuchali moi rodzice, a jakiej słucham ja?
- Język ojczysty – czy na pewno tylko jeden?
- W jaki sposób używanie komunikatorów wpływa na język uczniów?
- W jaki sposób reklama wpływa na decyzje mojej rodziny?
- Zbadaj w jakich warunkach owoce i warzywa zachowują świeżość i przydatność.
- Jak możemy wtórnie wykorzystywać opakowania z recyklingu?
- Wycieczka realna czy wirtualna? – uzasadnij.
- Jak bawić się, zorganizować imprezę bez używek?
- Jak zorganizować podróż dookoła świata?
- Co zrobić, by kuchnia regionalna stała się atrakcją turystyczną?
- W jaki sposób nie zabłądzić w lesie?
- Ile jest gwary w naszym języku? – przykłady gwary poznańskiej.
- Czas wolny dawniej i dziś – więcej różnic czy podobieństw?
- Jak zwierzęta reagują na obiektyw aparatu?
- Znajomość najważniejszych wydarzeń dotyczących dziejów Polski.
- Wpływ zasolenia na kiełkowanie i wzrost nasion aksamitki.
- Jak spędzasz czas wolny w sieci.
- Nie jestem anonimowy w sieci.
- Prywatność i bezpieczeństwo – czy wiesz jak bezpiecznie posługiwać się Internetem?
- Czy gry komputerowe szkodzą uczniom – agresja i przemoc rówieśników wynikająca z fascynacji grami.
- Czy chemia dba o urodę?